Carlsberg Polska zaczął trzecią edycję kampanii „Weź mnie w obroty”

Carlsberg Polska kontynuuje ekologiczną edukację konsumentów i zachęca do oddawania do sklepów szklanych butelek zwrotnych w ramach akcji „Weź mnie w obroty”. Właśnie ruszyła nowa kampania przygotowana we współpracy z Grandes Kochonos Digital.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

„Weź mnie w obroty” to kampania społeczna realizowana od 2014 roku podczas sezonu piwnego przez Carlsberg Polska we współpracy z Fundacją Nasza Ziemia. Celem akcji jest zwiększenie świadomości ekologicznej oraz zachęcenie konsumentów do oddawania do sklepów butelek zwrotnych. Carlsberg Polska. Firma w ramach działań społecznej odpowiedzialności biznesu zachęca dorosłych konsumentów do kształtowania proekologicznych nawyków i zwiększania rotacji butelek zwrotnych.

- Tylko 14 procent konsumentów ma świadomość, że korzystanie z butelek zwrotnych pomaga oszczędzać energię i surowce wykorzystywane do produkcji opakowań zwrotnych, a 6 procent w ogóle zwraca uwagę na opakowanie. Istotną kwestią jest także uwrażliwianie detalistów, aby przyjmowali butelki bez paragonów, jeśli nie są zwracane w ilościach hurtowych - powiedziała Izabela Wejcht, CSR & PR manager Carlsberg Polska.

Kampania „Weź mnie w obroty” jest realizowana głównie w internecie: na fanpage’u facebookowym i stronie internetowej wezmniewobroty.pl.

Za obsługę fanpage’a odpowiada agencja Grandes Kochonos Digital. Działania PR są prowadzone przez dział komunikacji Carlsberg Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe