CCC w nowej kampanii zachęca do pomocy dzieciom na świecie

Firma obuwnicza CCC, która jest globalnym globalnym partnerem UNICEF rusza z kampanią zwracającą uwagę, jak ważne jest dzieciństwo każdego dziecka. Odpowiadają za nią agencje 2012, MullenLowe MediaHub i H2O Creative.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
CCC w nowej kampanii zachęca do pomocy dzieciom na świecie

Dochód ze sprzedaży papierowych toreb w sklepach CCC przekazywany jest na wsparcie programów pomocowych UNICEF. Dodatkową możliwością wsparcia akcji jest zakup charakterystycznej, błękitnej bransoletki  na rękę. Koszt bransoletki to 5 zł, a taka kwota wystarczy, aby zagwarantować jeden dzień nauki dla dziecka w krajach rozwijających się. 

Ponadto w ramach partnerstwa „CCC Team For UNICEF" każdy kilometr przejechany przez kolarzy CCC Team w wyścigach i podczas treningów jest przeliczany na 1 dolar i przekazywany na rzecz UNICEF, aby pomóc najbardziej potrzebującym dzieciom na całym świecie. Na znak solidarności z partnerstwem kolarze będą nosić błękitne bransoletki i stroje z logo UNICEF, promując w ten sposób misję UNICEF.

By wzmocnić zasięg całej akcji 10 maja marka CCC rozpoczyna ogólnopolską kampanię, która zwraca uwagę jak ważne jest dzieciństwo każdego dziecka, informuje o współpracy między CCC a UNICEF oraz nawołuje, aby wszyscy razem wspierali najmłodszych na całym świecie.

Głównym materiałem jest spot video, który będzie emitowany w maju i czerwcu w głównych stacjach telewizyjnych, kinach oraz internecie.

Za kreację odpowiada agencja 2012, za zakup mediów MullenLowe MediaHub, za działania w internecie agencja H2O Creative.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"