Ciastka dla najmłodszych

Nowa kategoria produktów w ofercie BoboVita

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Nutricia Polska wprowadza na rynek kolejny nowy produkt: "Chrupaczki" - ciasteczka dla niemowląt i małych dzieci. Wzbogacą one ofertę marki BoboVita.

"Karmienie dzieci w domu i poza nim może przysparzać wielu trudności. Na szczęście BoboVita jest specjalistą w żywieniu dzieci i niemowląt i dzięki swojemu doświadczeniu daje teraz matkom pyszne i zdrowe ciasteczka Chrupaczki." - powiedziała Karolina Wieczorek, Kierownik Marketingu Żywności Uzupełniającej w NUTRICIA Polska. - "Nasza firma na polskim rynku ma pozycję lidera, a to zobowiązuje nas do wprowadzania takich nowoczesnych i innowacyjnych produktów, jak ciasteczka dla niemowląt "Chrupaczki. To kolejna nowa kategoria produktowa jaką wprowadzamy na rynek w ostatnim czasie."

Wdrożeniu nowych ciasteczek "Chrupaczki" będzie towarzyszyło wsparcie w zakresie działań ATL, BTL oraz Public Relations. Reklamy "Chrupaczków" pojawią się w prasie handlowej, zaś artykuły sponsorowane w pismach dla rodziców.

W ramach BTL NUTRICIA przygotowała nowe prezentery handlowe. Informacje o nowym produkcie pojawią się także w "Poradniku żywienia małego dziecka" marek BoboVita i Bebiko - wydawnictwie dystrybuowanym wśród matek.

Za działania ATL i BTL odpowiada agencja ARIP, zaś działaniami Public Relations zajmuje się Alert Media Communications.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję