Clear z On Board PR

Firma Unilever Polska podpisała z On Board PR umowę o prowadzeniudziałań komunikacyjnych dla wprowadzanej na rynek nowej liniiszamponów przeciwłupieżowych marki Clear.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Umowa obowiązuje do końca 2008 roku.

Działania na rzecz marki Clear prowadzi Dział Brand PR,prowadzony przez Monikę Jasłowską. Jest to już kolejny projektrealizowany przez On Board PR dla Unilever Polska obok działań narzecz marek Flora, Algida oraz Dove.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"