Clear z On Board PR

Firma Unilever Polska podpisała z On Board PR umowę o prowadzeniudziałań komunikacyjnych dla wprowadzanej na rynek nowej liniiszamponów przeciwłupieżowych marki Clear.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Umowa obowiązuje do końca 2008 roku.

Działania na rzecz marki Clear prowadzi Dział Brand PR,prowadzony przez Monikę Jasłowską. Jest to już kolejny projektrealizowany przez On Board PR dla Unilever Polska obok działań narzecz marek Flora, Algida oraz Dove.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce