Click! ma coraz więcej czytelników

Magazyn CLICK! zdobywa coraz więcej czytelników

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W okresie lipiec-grudzień 2003 czytało go ponad 360 tysięcy *osób, co stanowi wzrost o 8% w stosunku do analogicznego okresu w roku 2002.

Znacznie zwiększyły się także przychody z reklam. CLICK! Jest rekordzistą: w ubiegłym roku przychody wzrosły o 108% w stosunku do roku 2002 i wyniosły 928 400 zł.**

CLICK! to magazyn poświęcony grom komputerowym, Internetowi oraz komputerom. Zawiera zapowiedzi i recenzje najnowszych tytułów, poradniki, oraz - w każdym numerze - CD ROM z pełną wersją gry. Przeznaczony dla młodzieży w wieku 10-18 lat.

Średni nakład (ZKDP,styczeń- listopad 2003) - 105 000 egz.

*PBC General, CCS, grupa celowa: wszystkie przypadki

** źródło: Expert Monitor, wartości wg cen cennikowych, bez autopromocji , dane za okres 2002-2003

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję