Bartosz "Bart" Biały autorem logotypu Audytorium 17

Grupa Radiowa Audytorium 17 - skupiająca rozgłośnie regionalnego Polskiego Radia - wprowadziła nowe logo oraz zmienia strategię sprzedaży produktów reklamowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Bartosz "Bart" Biały autorem logotypu Audytorium 17

Grupa Radiowa Audytorium 17 uruchomiła swoją nową stronę internetową audytorium17.pl, ma której słuchać będzie można na żywo Rozgłośni Regionalnych Polskiego Radia oraz wchodzić na strony internetowe stacji. Wraz z jej premierą zaprezentowano nowe logo, mające podkreślać ogólnopolski charakter tej grupy. Jego autorem jest Bartosz "Bart" Biały.

- Do tej pory Audytorium 17 było ukryte, niewidoczne. Znajomość marki A17, nawet w branży reklamowej była niewielka. To się musi zmienić - przekonuje Paweł Paluch, prezes zarządu Audytorium 17.

Wraz ze zmianą wizerunku Audytorium 17 Grupa Radiowa chce bardziej bezpośrednio sprzedawać swoje produkty reklamowe. Będzie rozwijać marketing sprzedaży, który sprawić ma, że oferta reklamowa Grupy docierać będzie do domów mediowych, brokerów czy klientów bezpośrednich zainteresowanych promocją na falach rozgłośni regionalnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?