Z informacji podawanych przez niektóre anglojęzyczne portale wynika, że smartfon Coca-Coli będzie wariantem jednego z modeli chińskiej marki Realme. W pierwszej kolejności ma trafić do sprzedaży w Indiach.
Render nowego urządzenia opublikował na Twitterze influencer branży technologicznej Mukul Sharma. Na zdjęciu widać jedynie tył obudowy smartfona w barwach znanych z brandingu Coca-Coli. Co ciekawe, marka Cola Phone ma już własny profil na Twitterze.

Nie byłaby to pierwsza kolaboracja globalnej marki FMCG z producentem smartfonów. Kilka lat temu własnego smartfona pokazała na chińskim rynku konkurująca z Coca-Colą marka Pepsi, także w Państwie Środka zadebiutował telefon od sieci KFC. Partnerem technologicznym projektu był Huawei.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sprzedaz-smartfonow-europa-spadek-rok-do-roku-wzrost-kwartalny-kto-sprzedaje-najwiecej ##
Sprzedaż smartfonów w 2022 roku była kiepska - tylko w trzecim kwartale roku globalnie na rynek trafiło 301,2 mln smartfonów, o 7,6 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej (dane Counterpoint Research). Liderem rynku był Samsung, który wypuścił na rynek 64,1 mln urządzeń (-7,4 proc. rok do roku).











