Coca-Cola powraca do źródeł

Od września Coca-Cola ruszyła w Polsce z nową kampaniąinformacyjną. Głównym jej celem jest przypomnienie, że Coca-Colapowstała w XIX wieku, a jej receptura pozostała od tego czasuniezmieniona.

pt
pt
Udostępnij artykuł:

We wrześniu na opakowaniach napoju Coca-Cola pojawi siękomunikat: "Bez dodatku konserwantów, bez sztucznych aromatów - od1886 roku". Towarzyszyć będzie temu szeroka kampania reklamowatrwająca do grudnia br., obejmująca reklamę telewizyjną oraz winternecie.

Klient:Coca-Cola Poland Services

Agencja: PublicisMarek Gargała, Dyrektor ZarządzającyClient Service: Nazar Al Khouri - Account Director,Katarzyna Ulatowska - Account Manager,Barbara Gajewska - Account Supervisor

Kreacja: Tomasz Wolnik - Art Director,Marek Skwarski - CopywriterProdukcja: Cezary Szostek - Tv i Radio ProducentReżyseria: adaptacjaDom produkcyjny: OdeonMedia: TV, internetCzas trwania: wrzesień - grudzień 2008 r.

pt
Autor artykułu:
pt
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję