Coca-Cola Starlight nowym smakiem Coca-Coli

Coca-Cola wprowadza na rynek limitowaną serię "kosmicznej" Coca-Coli Starlight. Nowość promuje piosenkarka Ava Max.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Koncern Coca-Cola uruchomił nową globalną platformą Creations, za pośrednictwem której będzie wprowadzać na rynek nowe produkty i doświadczenia w świecie rzeczywistym i cyfrowym.

Pierwszym limitowanym produktem od Coca-Cola Creations będzie napój Coca-Cola Starlight o zerowej zawartości cukru i czerwonawej barwie, uzyskanej dzięki specjalnym drobinkom. Smak napoju (określany jako "światło gwiazd")  ma sprawić, ze konsumenci poczują się w trakcie wycieczki w kosmos - zapowiada producent.

- Coca-Cola Creations ma na celu zaskoczyć, zachwycić i zaangażować globalną publiczność poprzez magiczne i nieoczekiwane smaki, chwile i kolaboracje, czyli coś, czego jak wiemy, oczekują od nas nasi fani - mówi Oana Vlad, senior director&global brand strategy w The Coca-Cola Company.

Misją Coca-Cola Creations jest "wykorzystanie ikonicznego znaku Coca-Coli i nadanie mu nowego wyrazu, napędzanego przez współpracę, kreatywność i więzi kulturowe" - informuje firma.

Ava Max w reklamie Coca-Cola Starlight

Coca-Cola Starlight prezentuje na opakowaniu wielowymiarowe, wypełnione światłem pole gwiazd. Launch produktu wesprze kampania marketingowa a w duchu "digital-first" i wykorzysta m.in technologi AR (rzeczywistość rozszerzoną). Ambasadorką akcji promocyjnej będzie gwiazda światowego popu Ava Max, znana z hitów "Kings & Queens", "Sweet But Psycho" i "EveryTime I Cry".

grafika

Coca-Cola Starlight będzie dostępna czasowo od 21 lutego w USA i Kanadzie, a w kolejnych miesiącach trafi do wybranych krajów na całym świecie (tylko w wersji z zerową zawartością cukru).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?