Koncern Coca-Cola uruchomił nową globalną platformą Creations, za pośrednictwem której będzie wprowadzać na rynek nowe produkty i doświadczenia w świecie rzeczywistym i cyfrowym.
Pierwszym limitowanym produktem od Coca-Cola Creations będzie napój Coca-Cola Starlight o zerowej zawartości cukru i czerwonawej barwie, uzyskanej dzięki specjalnym drobinkom. Smak napoju (określany jako "światło gwiazd") ma sprawić, ze konsumenci poczują się w trakcie wycieczki w kosmos - zapowiada producent.
- Coca-Cola Creations ma na celu zaskoczyć, zachwycić i zaangażować globalną publiczność poprzez magiczne i nieoczekiwane smaki, chwile i kolaboracje, czyli coś, czego jak wiemy, oczekują od nas nasi fani - mówi Oana Vlad, senior director&global brand strategy w The Coca-Cola Company.
Misją Coca-Cola Creations jest "wykorzystanie ikonicznego znaku Coca-Coli i nadanie mu nowego wyrazu, napędzanego przez współpracę, kreatywność i więzi kulturowe" - informuje firma.
Ava Max w reklamie Coca-Cola Starlight
Coca-Cola Starlight prezentuje na opakowaniu wielowymiarowe, wypełnione światłem pole gwiazd. Launch produktu wesprze kampania marketingowa a w duchu "digital-first" i wykorzysta m.in technologi AR (rzeczywistość rozszerzoną). Ambasadorką akcji promocyjnej będzie gwiazda światowego popu Ava Max, znana z hitów "Kings & Queens", "Sweet But Psycho" i "EveryTime I Cry".
Coca-Cola Starlight będzie dostępna czasowo od 21 lutego w USA i Kanadzie, a w kolejnych miesiącach trafi do wybranych krajów na całym świecie (tylko w wersji z zerową zawartością cukru).










