Coca-Cola Starlight nowym smakiem Coca-Coli

Coca-Cola wprowadza na rynek limitowaną serię "kosmicznej" Coca-Coli Starlight. Nowość promuje piosenkarka Ava Max.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Koncern Coca-Cola uruchomił nową globalną platformą Creations, za pośrednictwem której będzie wprowadzać na rynek nowe produkty i doświadczenia w świecie rzeczywistym i cyfrowym.

Pierwszym limitowanym produktem od Coca-Cola Creations będzie napój Coca-Cola Starlight o zerowej zawartości cukru i czerwonawej barwie, uzyskanej dzięki specjalnym drobinkom. Smak napoju (określany jako "światło gwiazd")  ma sprawić, ze konsumenci poczują się w trakcie wycieczki w kosmos - zapowiada producent.

- Coca-Cola Creations ma na celu zaskoczyć, zachwycić i zaangażować globalną publiczność poprzez magiczne i nieoczekiwane smaki, chwile i kolaboracje, czyli coś, czego jak wiemy, oczekują od nas nasi fani - mówi Oana Vlad, senior director&global brand strategy w The Coca-Cola Company.

Misją Coca-Cola Creations jest "wykorzystanie ikonicznego znaku Coca-Coli i nadanie mu nowego wyrazu, napędzanego przez współpracę, kreatywność i więzi kulturowe" - informuje firma.

Ava Max w reklamie Coca-Cola Starlight

Coca-Cola Starlight prezentuje na opakowaniu wielowymiarowe, wypełnione światłem pole gwiazd. Launch produktu wesprze kampania marketingowa a w duchu "digital-first" i wykorzysta m.in technologi AR (rzeczywistość rozszerzoną). Ambasadorką akcji promocyjnej będzie gwiazda światowego popu Ava Max, znana z hitów "Kings & Queens", "Sweet But Psycho" i "EveryTime I Cry".

grafika

Coca-Cola Starlight będzie dostępna czasowo od 21 lutego w USA i Kanadzie, a w kolejnych miesiącach trafi do wybranych krajów na całym świecie (tylko w wersji z zerową zawartością cukru).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt