Codemedia i MullenLowe MediaHub zajmą się obsługą PGNiG w internecie

Agencje Codemedia i MullenLowe MediaHub wygrał przetarg spółki Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo na jej obsługę w zakresie marketingu internetowego. Pokonały w nim agencję All4Affiliate i konsorcjum Mastermind Media z John Pitcher.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

PGNiG zdecydowało się na zawarcie umowy z Codemedia i MullenLowe MediaHub.

Agencje te będą pracować dla spółki przez dwa lata od momentu zawarcia umowy. PGNiG podpisze z nimi tzw. umowy ramowe i w okresie ich obowiązywania będzie im na bieżąco zlecać określone projekty.

Agencje te zajmą się kompleksową obsługą działań marketingowych spółki w internecie, w tym zakupem powierzchni reklamowej, obsługą i prowadzeniem kampanii reklamowych w digitalu oraz kreacją i produkcją materiałów online.

Zakres współpracy przy konkretnych projektach będzie określany na bieżąco, w tzw. zaproszeniach do składania ofert - każda z dwóch wybranych firm otrzyma takie zapytanie, a po przygotowaniu ofert PGNiG wybierze ofertę jednej z nich i tej zleci realizację określonego projektu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny