comScore: 363,7 mln internautów w Europie, 18,2 mln w Polsce

W marcu z internetu korzystało 363,7 miliona internautów z Europy w wieku co najmniej 15 lat. 18,2 miliona z nich pochodziło z Polski.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych firmy badawczej comScore wynika, że w marcu statystyczny europejski internauta spędził w sieci 26 godzin i odwiedził 2678 stron. Średnia dla Polski wyniosła 25,9 godz. i 2976 stron.

Najwięcej internautów pochodziło z Niemiec (49,7 mln), a następnie z Rosji (47,4 mln) i Francji (42,3 mln). Natomiast największym zaangażowaniem wykazali się Holendrzy, którzy spędzili online średnio 34,4 godz. i odwiedzili 3515 stron - odpowiednio o 33 i 31 proc. więcej niż europejska średnia.

grafika

Najpopularniejszą własnością internetową były strony należące do Google, które w marcu odwiedziło 330,3 miliona użytkowników z Europy. Na drugim miejscu znalazły się strony Microsoftu (272,8 mln), a na trzecim portalu społecznościowego Facebook (234,6 mln).

Spośród czołowych trzydziestu własności, najwyższy wskaźnik zaangażowania odnotował rosyjski serwis społecznościowy VKontakte, na którego stronach internauci spędzili średnio 6,8 godz. Kolejne pod tym względem były strony Mail.ru Group (5,2 godz.) oraz Facebooka (4,8 godz.).

Z kolei największą liczbę odsłon stron odnotował Facebook (109,9 mld - 11,3 proc. ogółu), wyprzedzając strony Google (94,8 mld) i VKontakte (33,1 mld).

grafika
km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję