Tiktokerki Kinga Sawczuk i Antonina Flak reklamują odzież Cropp (wideo)

Pod hasłem „Magic. We have it” ruszyła kampania reklamowa odzieży Cropp (produkowanej przez LPP). Bohaterami reklam są influencerki Kinga Sawczuk (@kompleksiaraxx) i Antonina Flak (@samosiaa_yt), znane głównie z TikToka.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Tiktokerki Kinga Sawczuk i Antonina Flak reklamują odzież Cropp (wideo)

Kampania ma podkreślać, że Cropp dąży do tego, żeby w jej kolekcjach każda dziewczyna, niezależnie od swojego stylu, czuła się pewnie. W reklamach prezentowane są ubrania z nowej kolekcji Cropp.

- Stylowa krata i hipnotyzujące printy. Wyrazista zieleń i czekoladowy brąz. Pikowane formy i dzianinowe materiały. Szerokie nogawki i spódniczki mini. To wszystko składa się na najnowszą kolekcję. Całość uzupełnia szereg dodatków: od wysokich kozaków, przez mocną biżuterię, aż po dodające charakteru skórzane paski - opisano w komunikacie tę kolekcję.

 

Reklamy są osadzone w magicznym klimacie, przenoszącym odbiorców w inny wymiar. Abstrakcyjna scenografia połączona z wyrazistym różowym kolorem ma podkreśla trendowe wzory i stanowić kontrast do prezentowanej kolekcji.

grafika

Zdjęcia do kampanii wykonali Katarzyna Tur i Katarzyna Solecka, reżyserią spotu zajął się Łukasz Pałczyński, a produkcją - Paulina Pytel i Tomasz Stefunko.

Działania reklamowe Cropp obejmują przede wszystkim internet i sklepy tej marki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?