Cyfrowy budżet Logitech dla DWA

Agencja DWA wygrała przetarg na obsługę cyfrowych działańmedialnych firmy Logitech na rynku europejskim.

km
km
Udostępnij artykuł:

W pokonanym polu DWA zostawiła dwie inne agencje. Teraz zajmiesię ona przygotowaniem ogólnoeuropejskiej kampanii w okresieprzedświątecznym promującej kamery internetowe Logitech - informujeserwis Brand Republic.

"Jako agencja medialna specjalizująca się w planowaniu ikupowaniu mediów dla firm technologicznych, to zwycięstwo jest nietylko świadectwem wiedzy i orientowania się DWA w zakresie sposobukupowania przez klientów produktów technologicznych, ale dowodzitakże naszej siły i referencji na rynku cyfrowych mediów" -stwierdził Chris Bagnall, dyrektor działu obsługi klienta wDWA.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję