Czerwcowe „Logo” z Wojciechem Modestem Amaro na okładce i dodatkiem o triathlonie

W sprzedaży ukazało się czerwcowe wydanie magazynu dla mężczyzn „Logo” (Agora). Okładkę zdobi Wojciech Modest Amaro, a do numeru został dołączony specjalny dodatek o triathlonie.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

W dodatku „Triathlon. Poradnik dla każdego” liczy 116 stron. Czytelnicy odnajdą w nim najciekawsze imprezy tej dyscypliny w Polsce i na świecie. Przedstawione zostały również sylwetki słynnych triathlonistów, opis sprzętu i akcesoriów oraz praktyczne wskazówki dotyczące treningów i przygotowań do startu w zawodach.

Poradnik został przygotowany przez redakcję brytyjskiego magazynu „220 Triathlon”, wydawanego przez Immediate Media Company Bristol Limited. Redakcja „Logo” dostosowała go do warunków polskich korzystając z konsultacji z fizjologiem, trenerem pływania i kolarstwa, Ryszardem Szulem. Partnerem wydania jest Akademia Triathlonu i Sport.pl.

Poza tym w wydaniu przeczytać można m.in. wywiad z kucharzem Wojciechem Modestem Amaro oraz rozmowę z kickboxerem i raperem Jerzym „Jurasem” Wrońskim. Czytelnicy znajdą w nim 54 kupony rabatowe na zakupy.

Czerwcowe  „Logo” liczy 140 strony i kosztuje 8,99 zł. Jest też wersja za 14,99 zł z dodatkiem  „Triathlon. Poradnik dla każdego”.

Cyfrowe wydanie pisma, które dostępne jest na urządzenia mobilne w Samsung Apps, App Store, Google Play, posiada dodatkowe materiały m.in. zdjęcia oraz filmy do materiału o spływie górską rzeką w Tyrolu.Sprzedaż wydania wspiera kampania promocyjna w telewizji, radiu (Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio), prasie („Gazeta  Wyborcza” i jej dodatki, czasopisma Agory) oraz kinach sieci Helios. Za kreację kampanii i planowanie mediów odpowiadał dział marketingu pionu Czasopisma i Prasa Bezpłatna Agory.

Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Logo” w lutym 2014 roku wyniosła 27 819 egz. (więcej na ten temat).

łb
Autor artykułu:
łb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy