"Czteryczwarte" dla marki "Upcider"

Agencja reklamowa "Czteryczwarte" została wybrana do zaprojektowania opakowań produktów marki Upcider, nowych na polskim rynku napojów alkoholowych.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Właścicielem marki jest Scottish & Newcastle - jeden z głównych browarów w Wielkiej Brytanii.

Upcider to  napój otrzymywany z naturalnego alkoholu na bazie owoców - jabłek lub gruszek. W ofercie polskiego dystrybutora znajdują się 2 smaki do wyboru: Real Apple i Perry. Napój ten jest niezwykle popularny na Wyspach Brytyjskich i w Skandynawii. Z uwagi na smak znajduje on nabywców głównie wśród kobiet.                             

W ramach rozpoczętej współpracy Agencja zaprojektowała etykiety na butelki 275 ml, opakowania zbiorcze (m.in. czteropaki) i szereg materiałów reklamowych, w tym materiały do punktów sprzedaży i dla handlowców.

"Ten typ produktu (cider) jest bardzo popularny za granicą i odnotowuje stały wzrost w swojej kategorii. Ze względu na niską zawartość alkoholu (4,5%) i słodki, owocowy smak, Upciderrównież dla Polaków stanowi nową, orzeźwiającą alternatywę dla piwa. Mamy nadzieję, że stworzone przez nas opakowania oddają lekkość i wyjątkowy charakter produktu. Jednocześnie cieszymy się bardzo, że możemy mieć swój udział w promowaniu na polskim rynku napoju, który jak dotąd znany jest głównie... z podręczników do angielskiego" powiedział Michał Kwiatkowski, Project Director w agencji "Czteryczwarte".

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"