Dajar w gronie klientów ASAP&ASAP

Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP wygrała przetarg firmy Dajar, na obsługę social mediów jej trzech marek: Ambition, Velkea i Emalia Olkusz.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Dajar w gronie klientów ASAP&ASAP
mat.pras.

Przetarg dotyczył kompleksowej obsługi “on-going” w social mediach. Celem tych działań jest budowanie wizerunku i wsparcie sprzedaży online & oflline marek z potfolio Dajar, a grupa docelowa do jakiej kierowana będzie komunikacja to kobiety w wieku 24+.

Zakres współpracy obejmuje długofalową obsługę marek Ambition, Velkea i Emalia Olkusz, włącznie z zakupem i optymalizacją mediów, koordynowaniem prac z content creatorami oraz kampaniami influencerskimi.

Dla marek Velkea i Emalia Olkusz agencja ASAP&ASAP odpowiadać będzie za działania w Facebooku i Instagramie, zaś dla marki Ambition – Facebooku, Instagramie i TikToku, dodatkowo dla tej ostatniej marki wybrane kreacje będą też lokalizowane na rynki zagraniczne.

Wizja wielokanałowej strategii

– Wybraliśmy ASAP&ASAP, bo przekonała nas wizja wielokanałowej strategii komunikacji social mediowej, efektywnie docierającej do różnych segmentów konsumenckich, jaką zaproponowała nam właśnie agencja ASAP&ASAP. Cieszymy się, że zyskujemy partnera, który rozumie naszą branżę i grupę docelową – mówi Anna Janduła, digital manager w Dajar.

Wcześniej agencja ASAP&ASAP realizowała dla Dajar kampanie międzynarodowe na platformie LinkedIn, jak również zrealizowała kampanię wielkanocną w Polsce dla marki Ambition, pod hasłem „Sekret udanych świąt? Wspólne chwile”. 

Agencja zajęła się kompleksową obsługą kampanii - od strategii i koncepcji, przez produkcję materiałów kampanijnych (w tym spotu digital stworzonego z wykorzystaniem narzędzi AI), po zakup i optymalizację mediów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych