Deloitte Digital wygrała przetarg na obsługę marki Star

Koncern PepsiCo rozstrzygnął przetarg na pomysł kreatywny oraz wdrożenie działań digitalowych dla marki Star. Wygrała go agencja Deloitte Digital.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
Deloitte Digital wygrała przetarg na obsługę marki Star

Agencja będzie odpowiadać za wdrożenie i przeprowadzenie nowej kampanii wizerunkowej digital. Celem jest repozycjonowanie marki w grupie słonych przekąsek. Start działań planowany jest wiosną 2017 roku.

Jak podkreśla Katarzyna Rogowska, brand manager marek Star, Mr Snaki i Sunbites "o wyniku przetargu zadecydowało uwzględnienie specyfiki grupy docelowej, zaadresowanie celów strategicznych marki oraz wyróżnialny koncept na tle kategorii".

W chwili obecnej obydwie strony formalizują warunki i zasady współpracy. Firmy nie zdradzają nazw pozostałych agencji uczestniczących w przetargu.

Star to kolejny nowy klient agencji Deloitte Digital. Z końcem 2016 roku w wyniku wygranych przetargów do grona klientów agencji dołączyły Pizza Hut, Mazda i Getin Bank, a PepsiCo przedłużyło współpracę na markach Pepsi i Mirinda.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski