Demo Effective Launching przygotuje strategię województwa podkarpackiego

Demo Effective Launching rozpoczyna prace nad strategią kreacji i promocji marki województwa podkarpackiego. Agencja zdobyła to zlecenie w przetargu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W przetargu na strategię kreacji i promocji marki województwa podkarpackiego oferta Demo Effective Launching okazała się lepsza od propozycji dwóch innych agencji. Wyboru dokonała komisja złożona z przedstawicieli Departamentu Promocji, Turystyki i Sportu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego, którą wspierali zewnętrzni eksperci. Budżet projektu zaproponowany przez Demo wynosi niespełna 400 tys. zł. Oficjalne przedstawienie Demo Effective Launching jako partnera Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego oraz zaprezentowanie szczegółowego harmonogramu prac nastąpi na początku września. W tym czasie ruszy też strona internetowa skierowana do przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego, mieszkańców i mediów, która przybliży temat tworzenia strategii oraz dostarczy bieżących informacji na temat projektu. Prace Demo Effective Launching nad tym projektem będą przebiegać w trzech etapach: badań i analiz, planowania i opracowania strategii oraz promocji strategii. Celem wszystkich działań będzie stworzenie strategii marki województwa podkarpackiego, wyznaczenie kluczowych kierunków oraz sposobów komunikacji i promocji regionu, jak również uporządkowanie dotychczasowych działań i zachęcenie jednostek samorządu terytorialnego do zaangażowania się we wdrażanie wytycznych dotyczących realizacji przyjętych założeń. Cały projekt ma zostać zakończony w grudniu br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej