DHL Global Forwarding: Choćby i na koniec świata. Wielkie rzeczy

Pod hasłem "Choćby i na koniec świata. Wielkie rzeczy" ruszakampania reklamowa DHL. Akcja podkreśla, że firma w ramach markiGlobal Forwarding świadczy usługi frachtu morskiego i lotniczego.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania DHL promuje markę Global Forwarding,w ramach której firma oferuje usługi transportu dużych i złożonychładunków. Osobne przekazy reklamują usługi frachtu morskiego ilotniczego, pokazując Statuę Wolności płynącą na statku oraz WieżęEiffla przewożoną na pokładzie samolotu. Kampania pod hasłem"Choćby i na koniec świata. Wielkie rzeczy" ma za zadanieuświadomić odbiorcom, że DHL to nie tylko firma kurierska, na cowskazuje również logotyp marki Global Forwarding oparty na znaczkuww i wizerunku kuli ziemskiej. W ramach działań marketingowychrozpoczęto też promocję "Fracht za darmo", w której możnaskorzystać z wybranej usługi transportowej DHL Global Forwardingbez ponoszenia kosztów.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, prasie, internecie(serwisy logistyczne i biznesowe) oraz na outdoorze. Kreacjękampanii - zaplanowanej na cały czerwiec - przygotowała agencjaWalk The Line, zakup mediów zajął się dom mediowy Mastermind, adziałania PR prowadzi agencja Ad rem Public Relations.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa