Diet Coke z 2 mln unikalnych etykiet

Koncern Coca-Cola wprowadził na rynek serię napoju Diet Coke w butelkach, z których każda jest inna.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Diet Coke z 2 mln unikalnych etykiet

Pomysł narodził się w izraelskim oddziale koncernu. Jego twórcy zamierzali jak najbardziej spersonalizować wygląd butelek, w których sprzedawany jest napój Diet Coke.

W rezultacie powstała seria 2 mln szklanych opakowań, z których każde jest oklejone etykietą posiadającą jedyny i niepowtarzalny wzór. Było to możliwe dzięki specjalnemu algorytmowi zastosowanemu w maszynie do pakowania, która jednocześnie przygotowuje unikalne naklejki.Wcześniej koncern Coca - Cola próbował już akcji promocyjnej opartej na personalizacji butelek zawierających popularny napój. Wówczas chodziło o etykiety z popularnymi imionami.

Diet Coke w nowatorskich opakowaniach jest na razie sprzedawana wyłącznie w Izraelu. Nie wiadomo, czy akcja zostanie rozszerzona także na inne rynki.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały