Diet Coke z 2 mln unikalnych etykiet

Koncern Coca-Cola wprowadził na rynek serię napoju Diet Coke w butelkach, z których każda jest inna.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Diet Coke z 2 mln unikalnych etykiet

Pomysł narodził się w izraelskim oddziale koncernu. Jego twórcy zamierzali jak najbardziej spersonalizować wygląd butelek, w których sprzedawany jest napój Diet Coke.

W rezultacie powstała seria 2 mln szklanych opakowań, z których każde jest oklejone etykietą posiadającą jedyny i niepowtarzalny wzór. Było to możliwe dzięki specjalnemu algorytmowi zastosowanemu w maszynie do pakowania, która jednocześnie przygotowuje unikalne naklejki.Wcześniej koncern Coca - Cola próbował już akcji promocyjnej opartej na personalizacji butelek zawierających popularny napój. Wówczas chodziło o etykiety z popularnymi imionami.

Diet Coke w nowatorskich opakowaniach jest na razie sprzedawana wyłącznie w Izraelu. Nie wiadomo, czy akcja zostanie rozszerzona także na inne rynki.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję