Dominik Strzelec w jubileuszowej kampanii Sevroll-System

Ruszyła kampania reklamowa z okazji 20-lecia marki systemów do drzwi przesuwnych, szaf i garderób Sevroll-System. W akcji bierze udział Dominik Strzelec, gospodarz programów „Usterka” i „Odlotowy Ogród” w TTV.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Dominik Strzelec w jubileuszowej kampanii Sevroll-System

W ramach kampanii zorganizowano „Wielki konkurs urodzinowy”, w którym do wygrania jest Fiat Ducato. Ponadto odbędzie się cykl „dni otwartych”, podczas którego będzie można poznać aktualne trendy w realizacji szaf i garderób oraz nowe produkty marki Sevroll-System. Działania reklamowe będą też prowadzone w internecie i prasie.

Udział Dominika Strzelca w akcji ma podkreślać wysoką jakość produktów Sevroll-System. Dziennikarz będzie też uczestniczył w eventach promujących firmę.

Strzelec obecnie reklamuje też farby Dekoral, a w lutym br. wystąpił w kampanii oferty T-Mobile dla firm.

Jubileuszowa kampania reklamowa Sevroll-System potrwa do końca br. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja Studio Form.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały