Dorota Dróżdż menedżerem ds. sprzedaży Telewizji Puls

Dorota Dróżdż awansowała w Telewizji Puls na stanowisko menadżera do spraw sprzedaży. To nowo utworzona funkcja w strukturach spółki.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Dorota Dróżdż menedżerem ds. sprzedaży Telewizji Puls
Dorota Dróżdż

Dróżdż będzie teraz odpowiedzialna nie tylko za zarządzanie pracą zespołu sprzedaży Telewizji Puls (to należało dotychczas do jej obowiązków), ale również za opracowywanie i realizację budżetu rocznego działu sprzedaży, prowadzenie negocjacji z kluczowymi klientami i za bieżącą współpracę z działami handlowym brokera.

Będzie raportowała (podobnie jak do tej pory), do Justyny Ganczarek-Jach, dyrektora sprzedaży i marketingu TV Puls.

To kolejna już zmiana personalna w stacji. W lutym br. do zespołu dołączył Jan Frelek, obejmując stanowisko dyrektora rozwoju biznesu. Zaś na początku marca Małgorzata Szastak-Puczyłowska objęła funkcję affiliate marketing managera.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w lutym br. udział TV Puls w rynku oglądalności wyniósł 3,34 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję