ROZWIŃ

Dr. Marcus klientem agencji Chapter1

Firma Dr. Marcus International, właściciel brandu Dr. Marcus, dołączyła do grona klientów poznańskiej agencji Chapter1. Agencja przygotowała dla niej nową platformę komunikacyjną, której celem jest odmłodzenie i unowocześnienie marki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Dr. Marcus klientem agencji Chapter1

Dr. Marcus funkcjonuje na rynku od 25 lat i jest producentem zapachów samochodowych. 

Agencja przygotowała dla brandu nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Dr. Marcus is in the air!”, która ma na celu m.in. odświeżenie wizerunku marki i jej unowocześnienie, skierowanie komunikacji do młodszych użytkowników i zakomunikowanie uniwersalności produktu.

Równie ważne jest też wzmocnienie wizerunku Dr. Marcus jako jednej z czołowych marek w segmencie zapachów samochodowych, zbudowanie rynkowej penetracji wśród nowych odbiorców i wzrost udziałów w segmencie.

- Stworzona przez nas platforma kreatywna opiera się na prostej idei, mówiącej, że kiedy w powietrzu pojawia się Dr. Marcus, pojawiają się również inne pozytywne, ważne, piękne, rzeczy. Jak dobry nastrój, jak relaks, jak ożywienie, jak chęć do przygody, a nawet uczucia – mówi Krzysztof Drzazga, head of concept agencji Chapter1. – Ideę tę ilustrujemy pełnymi emocji zdjęciami w kontekstach produktowych.

W ramach realizacji agencja stworzyła koncept kreatywny, w tym nowy claim marki, projekt key visuala i projekty podstawowych form digitalowych. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany we władzach Polskiego Radia. Nowy szef Agencji Muzycznej

Zmiany we władzach Polskiego Radia. Nowy szef Agencji Muzycznej

"To najbrzydsze logo, jakie zrobiłem". Kulisy kampanii Heyah, którą robili w tajemnicy nawet przed kolegami z agencji

"To najbrzydsze logo, jakie zrobiłem". Kulisy kampanii Heyah, którą robili w tajemnicy nawet przed kolegami z agencji

Kanał Zero szykuje portal. Do projektu ma dołączyć doświadczony dziennikarz

Kanał Zero szykuje portal. Do projektu ma dołączyć doświadczony dziennikarz

Bloger krytykuje jury "Top Model". TVN: to nagranie z 2014, program przeszedł ewolucję

Bloger krytykuje jury "Top Model". TVN: to nagranie z 2014, program przeszedł ewolucję

Platforma Stargaze rusza w Polsce. "Połączenie prestiżu telewizji z elastycznością digitalu"

Platforma Stargaze rusza w Polsce. "Połączenie prestiżu telewizji z elastycznością digitalu"

Nowa "Rodzinka.pl" hitem Dwójki

Nowa "Rodzinka.pl" hitem Dwójki