'Drapacz Chmur Young' - nowy produkt na rynku radiowym

Time, CR Media Consulting i Agora wprowadzają do swoich ofert handlowych 'Drapacz Chmur Young'.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Pod względem wyników słuchalności i liczby stacji radiowych jest to największy na rynku produkt handlowy w targecie młodzieżowym - podano w komunikacie prasowym.

„Drapacz Chmur Young” został przygotowany z myślą o klientach, którzy chcą przeprowadzić ogólnopolską kampanię radiową skierowaną do osób w wieku 15-24 lata. W jego skład wchodzi aż 51 stacji radiowych skierowanych do młodzieży - sieć Radia Eska i Eski Rock, sieć Roxy FM oraz stacje sieci Ad.point - Antyradio i Planeta” – informuje nas Michał Marzysz, Product Manager Grupy Radiowej Time.

Podstawowe zalety „Drapacza Chmur Young” to uzyskanie najwyższego zasięgu kampanii przy niższych niż w stacjach ogólnopolskich kosztach dotarcia oraz niższy koszt zakupu pakietu niż w przypadku zakupu poszczególnych stacji osobno.

(SMG/KRC, styczeń – marzec 2007, target 15–24 lata, wielkość populacji 6 106 756)

W ramach „Drapacza Chmur Young” średnia cena spotu 30-sek. w dni powszednie (pasmo 06:00-23:00) wynosi ok. 6,9 tyś. zł, a najdroższy spot 30-sek. kosztuje 8,5 tyś. zł. W weekendy średnia cena spotu 30-sek. wynosi ok. 4,4 tyś. zł (pasmo 09:00-23:00), a najdroższy spot kosztuje 5,7 tyś. zł.

„Drapacz Chmur Young” można zakupić bezpośrednio w Time, CR Media Consulting i Agorze.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję