Dużo elementów komediowych w trylogii "Hobbit"

W trylogii "Hobbit" Petera Jacksona będzie więcej elementów komediowych, niż w adaptacji "Władcy pierścieni".

mniej / megafon.pl / zero
mniej / megafon.pl / zero
Udostępnij artykuł:

Odtwórca roli Gandalfa, Ian McKellen, poinformował, że tym razem reżyser podszedł nieco mniej poważnie do bohaterów Tolkiena.

- W "Hobbicie" Peter położył nacisk na elementy komediowe - oznajmił McKellen. - Gandalf na przykład jest dość wyluzowanym staruszkiem, który lubi zapalić, wypić i pożartować ze swoimi ulubionymi hobbitami. Czasami pytam dorosłych, czy nie mają nic przeciwko, że ich dzieciaki uwielbiają Gandalfa, bo w końcu pije, pali i rzadko się myje. Ma jednak wiele innych cech, które czynią go fantastyczną postacią. To taki ekscentryczny dziadek, który wyciągnie cię z opresji, ale i który postawi przed tobą wyzwanie. Nie jestem taki w prawdziwym życiu, ale cieszę się, że jestem kojarzony z tą postacią.

Przypomnijmy, iż polska premiera pierwszej części trylogii "Hobbit" odbędzie się 28 grudnia. Na kolejną odsłonę, "The Hobbit: The Desolation of Smaug", będziemy musieli poczekać rok - aż do 13 grudnia 2013. Ostatnia część nowej trylogii Petera Jacksona, "The Hobbit: There and Back Again", ma trafić do kin 18 lipca 2014 roku.

Poza McKellenem na ekranie zobaczymy również takie gwiazdy, jak Martin Freeman, Andy Serkis, Evangeline Lilly, Richard Armitage, James Nesbitt, Cate Blanchett oraz Elijah Wood.

mniej / megafon.pl / zero
Autor artykułu:
mniej / megafon.pl / zero
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej