Duży spadek sprzedaży tygodnika "Tina"

W lipcu 2006 roku największy wzrost sprzedaży wśród tygodnik poradnikowych zanotowała "Pani Domu".

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Lider segmentu pozostał tygodnik "Tina" (Bauer), którego średnia sprzedaż w lipcu 2006 roku wyniosła 359 218 egz., czyli o 16,7 proc. mniej niż analogicznym okresie 2005 roku - wynika z danych ZKDP. Na drugim miejscu uplasowała się "Przyjaciółka" (Edipresse) - spadek o ponad 7 proc. a na czwartym ”Pani Domu” (Axel Springer Polska), która zanotowała wzrost sprzedaży o ponad 48 proc.. Tygodnik "Naj" w lipcu cieszył się mniejszym zainteresowaniem niż rok wcześniej. 

lipiec20062005Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemTina560592359218698971431448Przyjaciółka575142335217607758362075Naj560795319530574460324188Pani Domu612290311430463791210334

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję