DWS nowym klientem K2 Internet

K2 Internet rozpoczęła współpracę w zakresie interaktywnej komunikacji marketingowej z towarzystwem funduszy inwestycyjnych DWS Polska

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W listopadzie agencja K2 Internet rozpoczęła współpracę w zakresie interaktywnej komunikacji marketingowej z towarzystwem funduszy inwestycyjnych DWS Polska. DWS Polska TFI S.A. jest jednym z liderów wśród firm zarządzających funduszami inwestycyjnymi w Polsce. Firma prowadzi działalność od 1997 roku i wchodzi w skład Grupy Deutsche Bank. Dzięki wysokiej skuteczności inwestowania oraz doskonałej organizacji jest laureatem łącznie 6 nagród przyznanych przez instytucje i czasopisma fachowe.

Umowa pomiędzy DWS i K2 Internet dotyczy przygotowania i realizacji strategii promocji i sprzedaży online funduszy rynku pieniężnego. Obejmie ona produktowy serwis WWW oraz akwizycyjne działania reklamowe w internecie.

Nawiązanie współpracy z DWS jest kolejnym efektem nowej strategii K2 Internet, zmierzającej do zdobycia pozycji zdecydowanego lidera w branży usług e-marketingowych. Stanowi też przejaw szczególnej koncentracji agencji na branży finansowej. Tylko w bieżącym roku, agencja zrealizowała już projekty e-marketingowe dla 4 klientów z sektora finansowego: Banku PBK BPH, Deutsche Bank PBC, GE Capital Bank oraz PZU Życie.

Grzegorz Kurowski, dyrektor marketingu K2 Internet, tak komentuje tę strategię:

"Branża finansowa daje szczególnie duże możliwości wykorzystania marketingowego potencjału internetu. Przykładowo, na rynku amerykańskim przypada na nią 1/7 całkowitych nakładów na reklamę i promocję w internecie. To już ogólnoświatowa prawidłowość, której przejawy dostrzec już można również w Polsce. Dlatego właśnie rozwój naszej wiedzy i pozycji w tym sektorze traktujemy priorytetowo.".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej