E.C.H.O. Communications dla marki Łucznik

Agencja E.C.H.O. Communication rozpoczęła współpracę z marką Łucznik, producentem maszyn do szycia.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

W ramach umowy agencja odpowiada za przygotowanie planu działań komunikacyjnych i wsparcie nowej strategii marki Łucznik.

Do zadań agencji będą także należały działania z zakresu PR produktowego, w tym relacje z mediami, PR korporacyjnego oraz realizacja projektów specjalnych.

Z ramienia agencji za obsługę klienta odpowiada PR Manager Justyna Delmanowicz i PR account executive Cecylia Witkowska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej