Edukacyjna kampania MasterCard

Nowa platforma edukacyjna MasterCard na ekranach TV

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Z początkiem października ruszyła intensywna kampania edukacyjna systemu płatniczego MasterCard Europe w Polsce. Celem nowej platformy komunikacyjnej jest przybliżenie potencjalnym oraz obecnym użytkownikom kart płatniczych zalet oraz możliwości jakie daje ich posiadanie. Kampania ta jest kontynuacją globalnej kampanii reklamowej MasterCard "Priceless", której hasło brzmi: "Są rzeczy, których kupić nie można. Za wszystkie inne zapłacisz kartą MasterCard".

Kampania edukacyjna MasterCard rozpocznie się cyklem spotów telewizyjnych, widocznych w ramówkach głównych stacji TV w Polsce m.in.: TVP, TVN, Polsat, TV4 oraz TVN7. W połowie października br. kampania rozszerzy się również na inne nośniki medialne i będzie kontynuowana także w kolejnych miesiącach.

Kampania MasterCard, skierowana jest do osób w wieku 25-45 oraz rodzin, użytkowników lub potencjalnych posiadaczy jednej z kart płatniczych z gamy produktów MasterCard, wśród których znajdują się: MasterCard®, MasterCard Electronic®, Maestro® oraz Cirrus®. Głównym przekazem jest pokazanie możliwości płacenia kartą za drobne nawet zakupy - jako szybkiego i prostego sposobu transakcji. Jest to możliwe dzięki rosnącej liczbie punktów handlowo-usługowych, posiadających terminal akceptujący karty płatnicze.

W ramach kampanii edukacyjnej przedstawicielstwo MasterCard Europe w Polsce obejmie również patronat na cyklem artykułów poradniczych, publikowanych na łamach prasy regionalnej. Poradnik "Karta lepsza niż gotówka" ukaże się m.in. w takich tytułach, jak: Dziennik Zachodni, Dziennik Łódzki, Dziennik Bałtycki, Kurier Szczeciński, Głos Wielkopolski, Słowo Polskie oraz Gazeta Wrocławska. Czytelnicy powyższych tytułów będą mogli wziąć udział w organizowanych dodatkowo konkursach konsumenckich.   

W odpowiedzi na oczekiwania polskich użytkowników kart MasterCard Europe przygotował również stronę internetową www.mastercard.pl. Strona zawiera najważniejsze informacje i porady, które ułatwiają poruszanie się w świecie płatności bezgotówkowych. Informacje na stronie dedykowane są zarówno obecnym, jak i przyszłym posiadaczom kart płatniczych. W najbliższym czasie strona zostanie rozbudowana o informacje o planowanych i realizowanych na polskim rynku promocjach, skierowanych do posiadaczy kart wydanych w systemie płatniczym MasterCard.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber