Effie 2006: wygrały Żubr i wolność słowa

Nagrodę główną zdobyła kampania reklamowa "Wolność słowa naBiałorusi" przygotowana przez polski oddział agencji Saatchi &Saatchi.

effie
effie
Udostępnij artykuł:

Złotą nagrodą za kampanię długoterminową jury wyróżniło teżagencję PZL. Jurorom spodobał się "Żubr", opracowany dla KompaniiPiwowarskiej (piwo Żubr). W najpopularniejszym ze spotówtelewizyjnych stado żubrów sunie po lesie, nucąc melodię piosenki"Nim wstanie dzień" skomponowanej przez Krzysztofa Komedę. Spotowitowarzyszy hasło "Żubr występuje w puszczy".

Jak oceniane były agencje i domy mediowePunkty można było otrzymać według następującego klucza: 1 pkt - zanominację, 3 pkt - za brąz, 5 pkt - za srebro, 8 pkt - za złoto, i16 pkt za Grand Prix. W ten sposób powstał ranking najlepszychagencji i domów mediowych konkursu Effie.

Agencje reklamowe / liczba punktów:1. Saatchi & Saatchi Poland 33 pkt; 2. PZL 19 pkt; 3. Euro RSCG16 pkt; 4. Grey Worldwide Warszawa 11 pkt; 5. Brain 10 pkt; 6.Gruppa66 Ogilvy 9 pkt; 7. Young & Rubicam Poland 8 pkt; 8. LeoBurnett Warszawa, Just, JWT 7 pkt; 9. McCann Ericson, G7 6 pkt; 10.DDB Warszawa, Testardo Red Cell 1pkt.

Domy mediowe / liczba punktów:1. MediaCom Warszawa 15 pkt; 2. Starcom 13 pkt; 3. Mediaedge: cia,ZenithOptimediaGroup 7 pkt; 4. MindShare Polska 6 pkt; 5.Initiative Media Warszawa, Pan Media Western, MPG Mediaplanning,OMD Poland 3 pkt.

effie
Autor artykułu:
effie
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"