Ewa Kwiatkowska: z Coty Polska na szefa marketingu Nespresso

Ewa Kwiatkowska jest dyrektorem marki Nespresso, należącej do Nestle Polska. Zastąpiła Joannę Turczyk, która przeszła do Philip Morris Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ewa Kwiatkowska: z Coty Polska na szefa marketingu Nespresso
Ewa Kwiatkowska i Anna Oleksak

Ewa Kwiatkowska jako dyrektor marketingu Nespresso kieruje działem marketingu, wyznaczając strategiczne kierunki marki. Odpowiada za budowanie wizerunku Nespresso oraz rozwój marki w Polsce. Zastąpiła na tym stanowisku Joannę Turczyk, która po ponad siedmiu latach pracy w Nespresso przeszła do Philip Morris Polska, gdzie obecnie pełni funkcję marketing managera.

Kwiatkowska ostatnio związana była z firmą Coty Polska, gdzie pracowała ponad 10 lat. Pełniła funkcje m.in. senior marketing managera, zarządzając kategorią kosmetyków do makijażu. Wcześniej, jako marketing manager odpowiadała za marketing marek Coty Prestige. Doświadczenie zdobywała też w firmie Unilever, zajmując się działaniami dla marek takich jak Dove czy Rexona.

W zespole marketingu Nespresso pojawiło się też niedawno stanowisko coffee ambasadora. Objęła je Anna Oleksak - ekspert ds. kawy, wcześniej quality control manager oraz green coffee buyer w palarni kawy Kofi Brand. Do jej obowiązków należy przede wszystkim szerzenie wiedzy eksperckiej na temat kawy wśród konsumentów oraz wewnątrz organizacji.

Oleksak związana jest z branżą kawy od osiemnastu lat. Jest prezesem zarządu polskiego oddziału Stowarzyszenia Kawy Najwyższej Jakości. Posiada certyfikaty Q Arabica Grader oraz Sensory Skills. Jest również jedyną kobietą w Polsce certyfikowaną jako sędzia międzynarodowy zawodów kawowych w kategorii: barista, latte art oraz brewers cup. Wielokrotnie sędziowała mistrzostwa kawowe m.in. w: Belgii, Chinach, Rosji, Słowacji, Szwajcarii, Włoszech i Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję