Facebook z nowymi narzędziami dla reklamodawców: automatyczne uruchamianie filmów i lepsze targetowanie

Serwis Facebook oddał w ręce reklamodawców w ramach platformy Audience Network Facebook nowe narzędzia pozwalające na tworzenie skuteczniejszego przekazu i lepsze dotarcie do wybranych grup docelowych.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Facebook z nowymi narzędziami dla reklamodawców: automatyczne uruchamianie filmów i lepsze targetowanie

Pierwsze z zapowiedzianych narzędzi pozwoli twórcom reklam m.in. na umieszczanie w nich automatycznie uruchamiających się filmów. To, zdaniem Facebooka stwarza reklamodawcom dodatkowe możliwości związane z budowaniem wciągających dla odbiorców treści i skutecznego przekazu reklamowego.

Drugim rozwiązaniem zaproponowanym przez Facebooka ma być możliwość tworzenia dynamicznych reklam produktów i podsuwania odbiorcom rekomendacji określonych towarów na podstawie ich wcześniejszych wyborów i aktywności w sieci. Dodatkowo udostępniono markom funkcję pozwalającą na projektowanie reklam składających się z serii obrazów.

Dla Facebooka coraz ważniejszym źródłem dochodów stają się reklamy mobilne. W II kwartale br. stanowiły one 76 proc. wszystkich zysków Facebooka pochodzących z reklam. Nie powinny także dziwić ułatwienia dla reklamodawców dotyczące treści wideo biorąc pod uwagę fakt, że wg oficjalnych danych użytkownicy Facebooka każdego dnia uruchamiają w tym serwisie ok. 4 mld filmów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję