"Fakty" najdroższe w cenniku TVN na czerwiec

TVN Media podało cennik reklamowy na czerwiec br. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy niedzielnych "Faktach" i "Kuchennych rewolucjach".

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Na 64,3 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.) wyceniono reklamę przy niedzielnym wydaniu "Faktów". W dni powszednie stawka jest niższa i wynosi 50,5 tys. zł.

59,8 tys. zł trzeba z kolei zapłacić za spot przy "Kuchennych rewolucjach" w czwartkowe wieczory.

Tylko 600 zł mniej - 59,2 tys. zł -  kosztuje spot przy codziennym programie "Uwaga! Koronawirus", emitowanym zaraz po głównym wieczornym wydaniu "Faktów".

42,4 tys. zł zapłacą reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku przy serialu "Na Wspólnej", a 39 tys. zł te firmy, które będą chciały emitować reklamę przy programie "Milionerzy".

Spot przy serwisie sportowym wyceniono na 58,3 tys. zł  w dni robocze i na 48,3 tys. zł w niedziele. Stawki dla prognozy pogody wynoszą odpowiednio 49,7 tys. zł i 42,7 tys. zł.

TVN Media, jako drugie po Biurze Reklamy TVP, podało cennik reklamowy na czerwiec br.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych