Faster&Better realizuje kampanię nowych produktów Krakus

Grupa Maspex wybrała agencję Faster&Better w przetargu na strategię i realizację kampanii wprowadzającej na rynek nowości produktowe marki Krakus w obrębie content marketingu oraz współpracy z influencerami i liderami opinii.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Faster&Better realizuje kampanię nowych produktów Krakus

Kampania pod hasłem "#sprytnieizdrowo" rozpoczęła się z początkiem roku otwierając dyskusję o nowej kategorii produktów spożywczych - koncentratów bulionów. Zaproszeni do współpracy influencerzy i twórcy kontentu otrzymali do samodzielnych testów nowości produktowe w specjalnie zaprojektowanych na potrzeby kampanii, estetycznych tubach.

Działaniom towarzyszą aktywności w social mediach i blogosferze. Celem tych działań jest zachęcenie do zapoznania się z innowacyjną, nieznaną dotychczas na polskim rynku formułą produktu.

Równolegle do prowadzonych przez Faster&Better działań, marka wspierała swoje nowości szeroką kampanią telewizyjną oraz działaniami PR.

Firmy nie podają, które inne agencje startowały w przetargu ani nie ujawniają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?