“Forbes” z książką “Włącz się do gry”

Do części nakładu listopadowego wydania miesięcznika “Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) dołączona została książka “Włącz się do gry” autorstwa Sheryl Sandberg, jednej z najbardziej wpływowych kobiet na świecie.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Mutacja “Forbesa” z książką kosztuje 32,90 zł. Magazyn bez dodatku kupić można w normalnej cenie 11,90 zł.

Wydanie książki wsparte jest reklamami w radiu (Radio PiN), prasie (“Dziennik Gazeta Prawna”, “Puls Biznesu”), internecie (m.in. Bankier.pl i Onet.pl), na billboardach oraz w mediach Ringier Axel Springer Polska. Kampanię przygotował dział marketingu wydawcy.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Forbesa” w I półroczu br. wyniosła 28 527 egz. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"