Freggia wybrała ITBC Communication

Do grona klientów ITBC Communication dołączyła Freggia, marka sprzętu AGD.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Freggia wybrała ITBC Communication

W ramach umowy agencja odpowiada za opracowanie strategii komunikacji wprowadzenia marki na rynek, działania w zakresie biura prasowego, a także doradztwo i realizację PR produktowego.

Ze strony ITBC Communication za projekt odpowiada Justyna Iżycka. Klient, który nie korzystał wcześniej z usług agencji PR, sam zgłosił się do ITBC Communication.

Umowa została zawarta do końca kwietnia z możliwością przedłużenia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber