Gazety 13 proc. mniej z reklam, „Fakt”, „Rz” i „DGP” najbardziej w dół (TOP 10)

W listopadzie br. polskie gazety cennikowo zarobiły z reklam 13,2 proc. mniej niż rok wcześniej. O ponad 25 proc. spadły przychody reklamowe „Faktu”, „Rzeczpospolitej” i „Dziennika Gazety Prawnej”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z danych Kantar Media przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, cennikowe wpływy reklamowe dzienników w listopadzie br. były o 13,2 proc. niższe niż rok wcześniej - licząc bez autopromocji, a o 12 proc. niższe - z uwzględnieniem autopromocji. Natomiast nakłady na autopromocję wzrosły w skali roku o 9,2 proc.

>>> Sprzedaż dzienników spadła, „Gazeta Polska Codziennie” debiutuje na 9. miejscu Wśród czołowych gazet największe spadki przychodów reklamowych zanotowały „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) - o 26,6 proc., „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) - o 26 proc., oraz „Rzeczpospolita” (Presspublica) - o 25,4 proc. Z kolei liderująca w segmencie „Gazeta Wyborcza” (Agora) zarobiła z reklam 10,9 proc. mniej niż rok wcześniej, a regionalny „Express Bydgoski” (Express Media) - o 15,6 proc.

>>> „Gazeta Wyborcza” przed „Faktem”, „Metro” przed „Super Expressem” Nieznaczny spadek wpływów reklamowych - dokładnie 6,8 proc. - zanotowała „Polska” (Polskapresse), a minimalny - 0,9 proc. - „Super Express” (Murator). Z drugiej strony „Puls Biznes” (Bonnier Business Polska) zarobił z reklam 11,2 proc. więcej niż przed rokiem, a regionalna „Gazeta Pomorska” - 11,5 proc. więcej.

 

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu