GM zamraża budżet reklamowy

General Motors zamroził sumę 2,1 miliarda dolarów, która miałazostać przeznaczona na globalne wydatki medialne.

km - źródło: Marketing Week
km - źródło: Marketing Week
Udostępnij artykuł:

Amerykański koncern motoryzacyjny, który w związku zgospodarczym kryzysem wszędzie szuka oszczędności, nie wykluczyłrównież cięć etatów marketingowych - informuje serwis MarketingWeek.

GM zawiesił wszystkie medialne wydatki na nowe kampanie. Niedotyczy to uruchomionych i już zaplanowanych kampanii.

Firma ostrzegła, że w pierwszej połowie przyszłego roku stracipłynność finansową jeśli warunki rynkowe się nie poprawią. Każdegomiesiąca koncern potrzebuje co najmniej 11 miliardów dolarów tylkona zapłacenie rachunków.

Za oceanem GM zaoszczędzi około 5 miliardów dolarów na cięciuwydatków, produkcji oraz promocjach. Decyzja o zamrożeniu wydatkówmedialnych w Europie ma przynieść podobne oszczędności.

km - źródło: Marketing Week
Autor artykułu:
km - źródło: Marketing Week
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję