Google: zmiany w algorytmie wyszukiwarki

Google wprowadziło istotne zmiany do algorytmu odpowiedzialnego za ranking stron w wynikach wyszukiwania.

km
km
Udostępnij artykuł:

Google przez ostatnie kilka miesięcy pracowało nad tą aktualizacją silnika, która ma wpływ na 11,8 proc. zapytań w wyszukiwarce.

Internetowy gigant poinformował, że celem zmiany jest obniżenie rankingu niskiej jakości stron, czyli takich, które nie oferują użytkownikom dodatkowej wartości, zawierają treści skopiowane z innych serwisów lub po prostu nie są zbyt przydatne.

Jednocześnie zyskiwać na pozycji w wynikach wyszukiwania mają strony z oryginalnymi treściami i informacjami takimi jak badania, dogłębne raporty, czy wnikliwe analizy.

"Ważne jest, aby wysokiej jakości strony był nagradzane, a to właśnie oferuje ta zmiana" - podało Google.

Jak na razie Google zmieniło algorytm wyszukiwarki tylko w USA. Z czasem ma to nastąpić również w innych krajach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce