GroupM zmienia nazwę swojego mobilnego oddziału

Należąca do holdingu WPP Group agencja medialna GroupM oficjalniezmieniła nazwę swojej specjalizującej się w mobilnym marketingufirmy Kinetic Mobile na Joule.

KM
KM
Udostępnij artykuł:

Istniejąca od dwóch lat firma, która oferuje usługi w zakresiemobilnego planowania i zakupu mediów, ma swoje biura w Nowym Jorkui Londynie, a wśród jej klientów są m.in. Virgin Atlantic iUnilever.

Wraz ze zmianą nazwy Joule będzie teraz funkcjonować jakoniezależna agencja, jednocześnie będąc priorytetowym mobilnympartnerem GroupM.

"Głęboka wiedza specjalistyczna i sukcesy odnoszone przez Jouleutrzymają GroupM na pierwszym planie w zakresie mobilnegomarketingu. Joule jest ważną częścią strategii GroupM mającej nacelu oferowanie dodatkowych usług naszym agencjom, kiedy przynosząone większą wartość dla ich klientów" - stwierdził Rupert Day,dyrektor ds. operacyjnych w GroupM.

źródło: Mediaweek

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta