Grupa K2: 63 mln zł przychodów, 5 mln zł zysku netto

W ub.r. Grupa K2 Internet osiągnęła wzrosty najważniejszych wyników finansowych: przychodów, zysku netto oraz wskaźników EBITDA i EBIT.W tym roku chce wprowadzić inwestora zewnętrznego do swojego serwisu Audioteka.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Grupa K2 Internet w 2011 roku zanotowała 62,78 mln przychodów ze sprzedaży produktów i usług, co oznacza wzrost o 12,5 w porównaniu z 2010 rokiem. Wartość EBITDA zwiększyła się w skali roku o 21 proc., osiągając poziom 7,408 mln zł, a wartość EBIT - o 20,3 proc., do poziomu 5,967 mln zł. Zysk netto spółki wyniósł 5,057 mln zł (wzrost o 18,4 proc. w skali roku), a suma bilansowa na koniec ub.r. - 36,914 mln zł. Natomiast saldo należności krótkoterminowych, pożyczek, gotówki i bieżących zobowiązań spadło w ciągu roku z 12 do 9,12 mln zł.

Przedstawiciele Grupy K2 Internet przypominają, że w ub.r. nastąpiło w niej kilka zmian strukturalnych i finansowych, m.in. przejęcie pełnej kontroli nad agencją Brainshop U-boot oraz zmiana jej kierownictwa i nazwy na Good (więcej o tym). Ponadto firma do współkontrolowanej przez siebie spółki MDPL, właściciela i operatora serwisu Audioteka.pl, pozyskała fundusz Giza Polish Ventures (więcej na ten temat). W bieżącym półroczu Grupa K2 chce wprowadzić do tej spółki kolejnego inwestora.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję