Gynoxin reklamowany w telewizji

Marka leku na infekcje intymne Gynoxin (Recordati Polska) w nowym spocie telewizyjnym promuje Gynoxin Optima i Gynoxin Uno. Za kreację i realizację spotu odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Infekcje intymne to normalna sprawa, potrafią jednak pokrzyżować nasze zamiary i sprawić,  że musimy na kilka dni usunąć się na dalszy plan. Taką sytuację przedstawia najnowszy spot marki Gynoxin. Warianty leku Gynoxin promowane są w telewizji w spotach o długości 30 sekund i 15 sekund. Ponadto skrót spotu został wykorzystany w kampanii w digitalu.

Za kreację i nadzór produkcyjny spotów odpowiada agencja Cut The Mustard. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Graffiti Films.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"