Headlines dla Lexusa

Headlines Brand & Corporate Communication wygrała przetarg zorganizowany przez markę Lexus na koncepcję i organizację wydarzenia promującego pierwszy z wprowadzanych w 2005 roku nowych modeli marki

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Projekt przewiduje wykorzystanie platformy wzmacniającej wizerunek Lexusa poprzez skojarzenie go ze światowej klasy modą.

Wydarzenie otrzymało nazwę Lexus Fashion Night. Pierwszym z  prezentowanych w specjalnej oprawie modeli będzie nowy Lexus GS. Na wydarzenie zaproszeni zostaną przedstawiciele świata kultury, sztuki, partnerzy i klienci marki Lexus oraz media.

Elegancja, wyrafinowanie i precyzja wykonania to fundamentalne cechy Lexusa. Te same aspekty odnajdziemy analizując dokonania największych kreatorów mody - mówi Przemysław Pater, odpowiadający za marketingowe działania marki Lexus.

Na polskim rynku dostępne są następujące modele marki: IS 200/300, GS 300/430, LS 430, RX 300, SC 430. 

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję