Hoop Cola się przytula (making of)

Jak zrealizowano i zakończono akcję Polski Dzień Przytulania promującą markę Hoop Cola? Zapraszamy do przeczytania i obejrzenia materiałów making of.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Kampania komunikacyjna Polski Dzień Przytulania została po raz pierwszy zorganizowana w 2009 roku, a jej druga edycja odbyła się w bieżącym roku. Celem akcji było wsparcie nowego wizerunku Hoop Coli opartego na platformie Hooptymistyczny Ośrodek Otwierania Polaków i brand claimie „Odkręć się na innych”. W bieżącym roku kampania miała za zadanie zachęcić Polaków do okazania innym pozytywnych emocji w dniu 24 czerwca oraz zainteresować tym tematem media.

Głównym elementem akcji były eventy 24 czerwca w największych miastach. W Warszawie od samego rana pod budynkiem Sejmu zachęcano do przytulania polityków takich jak Janusz Palikot, Bolesław Piecha, Jarosław Zieliński, Michał Boni i Jerzy Wenderlich. Na placu Trzech Krzyży stworzony został Hug Park – przestrzeń darmowego przytulania, którą oprócz przechodniów odwiedzili również celebryci: Marek Kościkiewicz, Wojtek Brzozowski, Anna Samusionek, Piotr Zelt, Steve Allen, Kasia Burzyńska i Ania Prus. Natomiast w Poznaniu ze sceny ustawionej na Starym Rynku tłum zabawiali DJ-e radia Eska, a o godz. 18:00 zabrzmiał hymn Dnia Przytulania, wyłoniony spośród prawie 4 tys. zgłoszeń nadesłanych na konkurs prowadzony na stronie dzienprzytulania.pl. Wieczorem odbyły się koncerty zespołów Hey i Kumka Olik. Ponadto wraz z portalem Sympatia.pl w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie zorganizowano pochody aktywistów Dnia Przytulania, którzy z transparentami oraz specjalnymi łapkami do przytulania, zachęcali przechodniów do przekazania sobie odrobiny pozytywnej energii

Akcję we współpracy z firmą Hoop Polska przygotowały i zrealizowały agencje Hypermedia (Isobar Polska) (działania w internecie: planowanie i zakup mediów, opracowanie kreacji, strony www i aktywności w serwisach społecznościowych), Data Solutions (organizacja eventu w Poznaniu) oraz Ciszewski PR (współtworzenie i realizacja strategii public relations).

Komentarze (0)
akcjonariusz
4 lata temu

Ucieczka przed kłopotami wizerunkowymi. Kurs BBI na giełdzie szoruje po dnie.

Budek
4 lata temu

On naprawdę tak mówi? Zęby bolą, jak się czyta. Rozumiem, że tekst opłacony, ale moglibyście chociaż zredagować.

Ważniak
4 lata temu

To bardzo ważna informacja. Dziękuję

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"