Inea będzie udostępniać sieci lokalnym i ogólnopolskim dostawcom w ramach POPC

Inea, która przedstawiła warunki dostępu hurtowego do sieci światłowodowych, tworzonych w ramach trzeciego konkursu Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (POPC) będzie je udostępniać lokalnym i ogólnopolskim dostawcom usług pod marką Fiberhost. Wyraził na to zgodę szef Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

NB
NB
Udostępnij artykuł:

Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej Marcin Cichy zatwierdził, przedstawione przez firmę, warunki dostępu hurtowego do sieci światłowodowych wybudowanych przez spółki FIBEE I oraz FIBEE IV w ramach trzeciego konkursu Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (POPC). W ramach umowy z tymi podmiotami Inea będzie udostępniać je zainteresowanym podmiotom pod nową marką – Fiberhost. Dziś na stronie internetowej www.fiberhost.com opublikowana została oferta hurtowa na dostęp do tych sieci.

Michał Bartkowiak, prezes Inei uważa, że budowa sieci światłowodowych i ich udostępnianie wszystkim zainteresowanym podmiotom jest „ważnym elementem rozwoju regionów, w których inwestują”. - Obecnie nabiera ona nowego, jeszcze większego znaczenia. Dostęp do internetu to dzisiaj często jedyna szansa na kontakt z bliskimi, zdalną pracę, dostęp do rozrywki czy możliwość zrobienia zakupów. Czujemy więc ogromną odpowiedzialność po naszej stronie. Jestem przekonany, że oferta ramowa, którą dzisiaj publikujemy spotka się z dużym zainteresowaniem ogólnopolskich i lokalnych operatorów telekomunikacyjnych. Jest ona zgodna z rekomendacjami UKE i stanowi ważny krok w budowie ogólnopolskich standardów otwartego dostępu do sieci światłowodowych - komentuje publikację oferty.

Spółka jest jednym z pierwszych operatorów, który opublikował dedykowaną ofertę ramową dla sieci światłowodowych, jaka powstała w ramach trzeciego konkursu POPC.

Inea pod marką Fiberhost świadczy usługi hurtowe dla lokalnych i ogólnopolskich dostawców telekomunikacyjnych. Sieć jest także dostawcą internetu światłowodowego, telewizji, telefonii oraz usług profesjonalnych dla biznesu i data center.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS