TechnoAd Network jest nową i niezależną komórką sprzedażową portalu Interia.pl. Dyrektorem sieci został Radosław Włoda, dotychczasowy zastępca dyrektora ds. klientów kluczowych w Interia.pl.
Platforma agreguje obecnie takie witryny jak Elektroda.pl, PCFormat.pl, Nextmag.pl, Mobila.pl, Komórka.pl, CDAction.pl, Gry.pl, Gameboard.pl, Gramy.pl oraz serwisy portalowe Interia.pl, m.in. nt.interia.pl.
Reklamodawcy znajdą wśród nich przestrzeń związaną zarówno z elektroniką, grami komputerowymi, konsolami, informatyką, jak i sprzętem RTV.
Aneta mów za siebie, nam nie będzie go brakowało. I tyle!
Co za moda z tymi ohydnymi brodami. FACET CZYSTY SCHLUDNY TO CODZIENNIE OGOLONY.. BRODA TO MIEJSCE COVIDA I INNYCH BAKTERII. gdyby kobiety widziały te bakterie pod mikroskopem wymiotowały y przez tydzień. Brodacze to lenie nie tylko w łóżku. To brudasy.
@Robert wars - „Tak przy okazji, chciałbym zobaczyć jaka jest słuchalność Majewskiego. Kilka razy próbowałem wysłuchać, i po prostu nie da się. Pozostali po odejściu Tadli i Michałowskiego są spoko.” Jeszcze Nosel do odstrzału.