Jaguar F-Pace promowany hasłem „Hard to forget"

Pod hasłem „Hard to forget” startujnie globalna kampania marki Jaguar, która promuje nowy model SUV-a - Jaguar F-Pace.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Jaguar F-Pace promowany hasłem „Hard to forget"

Do współpracy przy kampanii Jaguar zaprosił amerykańskiego DJ i producenta muzyki – MK, który razem z Raphaella przygotował utwór „Lies”.

Przygotowana przez Dj MK ścieżka dźwiękowa pojawia się we wszystkich spotach reklamowych. Obecność amerykańskiego producenta oznacza także rozpoczęcie stałej współpracy Jaguara z działem Creative 4th Floor firmy Sony Music UK, która ma na celu zaprezentowanie wschodzących talentów branży kreatywnej.

W reklamach pojawiają się także: Mishael Phillip – urodzony w Nigerii fotograf, znana na całym świecie projektantka mody Judy Wu oraz prezenterka telewizyjna Laura Winter.

Wszystkie spoty serii „Hard to forget” wyreżyserował Christopher Morrish we współpracy ze Stink Films. Za koncepcję kampanii odpowiada agencja Spark44.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"