„Jaka to melodia?”, „Mali Giganci” i „MasterChef Junior” na czele oglądalności programów rozrywkowych (raport)

Wśród programów rozrywkowych największe audytorium w tym roku zgromadziła „Jaka to melodia?” TVP1. Podium uzupełniają telent-shows TVN z udziałem dzieci: „Mali Giganci” i „MasterChef Junior” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Jaka to melodia?”, „Mali Giganci” i „MasterChef Junior” na czele oglądalności programów rozrywkowych (raport)
Stare studio "Jaka to melodia?", fot. I. Sobieszczuk/TVP

W okresie od 1 stycznia do 4 sierpnia 2016 roku wśród wszystkich programów o tematyce rozrywkowej, nadawanych w polskich stacjach telewizyjnych, największą widownię zgromadził nadawany w TVP1 teleturniej muzyczny „Jaka to melodia?”. Jego najchętniej oglądany odcinek, pokazany 1 stycznia, oglądało średnio 3,88 mln osób, co przełożyło się na 25,42 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Drugie miejsce należało do talent-show „Mali Giganci”, którego odcinek wyemitowany 27 lutego śledziło 3,22 mln osób. Przełożyło się to na 20,83 proc. udziału.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się inny talent-show TVN z udziałem dzieci - „MasterChef Junior”. Program ten 24 kwietnia obejrzało 3,15 mln widzów, a jego udział wyniósł 18,81 proc. Jednocześnie jest to najwyżej sklasyfikowany premierowy duży program rozrywkowy.

Oczko niżej znalazł się „Rolnik szuka żony” TVP1. Odcinek reality-show z 27 marca zgromadził 3,06 mln widzów (20,60 proc. udziału).

Pierwszą piątkę uzupełnia „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. Odcinek tej produkcji przyciągnął przed telewizory 3,04 mln widzów (21,41 proc. udziału; emisja 13 maja).

Po trzy tytuły w top 10, to audycje pokazane przez Jedynkę i Polsat. Z kolei po dwa miejsca w rankingu zajęły produkcje TVN i Dwójki.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp1-i-tvp2-najwiecej-stracily-w-i-polroczu-polsat-liderem-w-16-49-transmisje-sportowe-hitami-analiza ##

TOP programów rozrywkowych 4+

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pozycja lidera należała już jednak do programu „MasterChef Junior” (1,67 mln widzów; 23,65 proc. udziału; emisja 6 marca). Drugie miejsce zajęły „Kuchenne rewolucje” (1,30 mln osób; 23,84 proc.; 14 kwietnia). Podium uzupełnia „Agent - Gwiazdy” (1,23 mln; 19,96 proc.; 29 marca).

TOP 10 programów rozrywkowych 16-49

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?