Mielnik ostatnio pracował jako zastępca redaktora naczelnego miesięcznika “Focus” (G+J Polska). Wcześniej był szefem działu zagranicznego „Wprost”, wydawcą i prezenterem serwisów informacyjnych BBC w Warszawie, zastępcą redaktora naczelnego portalu NBP, redaktorem i publicystą dziennika „Polska The Times” oraz tygodnika „Przekrój”. W przeszłości współpracował też z TVP. Jego teksty ukazywały się także w "Gazecie Wyborczej", "Polityce", "Newsweeku", a jako reporter relacjonował m.in. wojny w Iraku, Afganistanie i przewrót na Filipinach.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w grudniu ub.r. średni udział Superstacji w rynku telewizyjnym wyniósł 0,2 proc. (więcej na ten temat).
Dajcie spokój! Jaki z niego ambasador marek? Można się uśmiać! On może być głupkiem krajowym, a nie ambasadorem marki.
jak mowią górale- ale żeśta qu.....ę wybrali do obracania, wy tfe-avu-nowcy-agorowcy-michnicowcy-H,HE,HE......................
Sorry,czym się różni wsiowy głupek od wielkomiejskiego według Ciebie?