Jakub Mielnik przeszedł z „Focusa” do Superstacji

Jakub Mielnik, były wicenaczelny magazynu “Focus”, dołączył do zespołu Superstacji. Objął funkcję wydawcy serwisów informacyjnych.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
9 komentarzy

Mielnik ostatnio pracował jako zastępca redaktora naczelnego miesięcznika “Focus” (G+J Polska). Wcześniej był szefem działu zagranicznego „Wprost”, wydawcą i prezenterem serwisów informacyjnych BBC w Warszawie, zastępcą redaktora naczelnego portalu NBP, redaktorem i publicystą dziennika „Polska The Times” oraz tygodnika „Przekrój”. W przeszłości współpracował też z TVP. Jego teksty ukazywały się także w "Gazecie Wyborczej", "Polityce", "Newsweeku", a jako reporter relacjonował m.in. wojny w Iraku, Afganistanie i przewrót na Filipinach.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w grudniu ub.r. średni udział Superstacji w rynku telewizyjnym wyniósł 0,2 proc. (więcej na ten temat).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background
Komentarze (9)
szczery
12 lat temu

Dajcie spokój! Jaki z niego ambasador marek? Można się uśmiać! On może być głupkiem krajowym, a nie ambasadorem marki.

story
12 lat temu

jak mowią górale- ale żeśta qu.....ę wybrali do obracania, wy tfe-avu-nowcy-agorowcy-michnicowcy-H,HE,HE......................

keli9
12 lat temu

Sorry,czym się różni wsiowy głupek od wielkomiejskiego według Ciebie?

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji