Jesienna kampania reklamowa Radia PiN 102FM

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Radio PiN 102FM rozpoczyna 1 września nową kampanię promocyjną, która została przygotowana przez dział marketingu AWiM Mediabank S.A. (właściciela koncesji) Autorem koncepcji jest Emil Marat, dyrektor programowy radia, koncepcję plastyczną opracował Wojciech Wilk.

"Radio PiN 102FM pozostaje specjalistyczną stacją biznesowo-ekonomiczną. Jesienna kampania ma jednak pokazać, że nie musi to oznaczać barier dla osób niewiążących swojego życia z biznesem" - zapowiada Emil Marat. "Akcja ma kreować wizerunek stacji nieco prowokacyjnie przełamującej stereotypowe szablony i podziały w sposobie myślenia…"

W kampanii zostaną wykorzystane tradycyjne nośniki reklamy zewnętrznej (bilboardy 5 x2 m) oraz nośniki na tyłach autobusów. Dodatkowym wsparciem kampanii będą reklamy prasowe oraz specjalne, oryginalne autopromocje na antenie Radia PiN 102FM.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję